چطور از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمان، بالاترین کیفیت کار را دریافت کنیم؟

چطور از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمان، بالاترین کیفیت کار را دریافت کنیم؟

تابستان بهترین فصل برای تغییر دکوراسیون، بازسازی و نوسازی خانه است و در میان گزینه‌های بازسازی، نقاشی یکی از به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید. اما نقاش خوب از کجا پیدا کنیم و چطور به او و تجربه‌اش اعتماد کنیم؟ اگر می‌خواهید با نقاشی ساختمان دستی به سر و روی خانه‌تان بکشید و به دنبال متخصص‌های این‌ حوزه هستید، باید شرکت‌های ارائه دهنده خدمات را بشناسید، از هزینه‌های اجرای کار با خبر بوده و با جزئیات سفارش‌دهی امن، آشنا باشید. در ادامه این مطلب، از همین شرکت‌ها حرف می‌زنیم و به شما کمک می‌کنیم تا از نتیجه کار رضایت داشته باشید:

چطور از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمان، بالاترین کیفیت کار را دریافت کنیم؟

چرا از بازار آنلاین خدمات بگیریم؟

در چند سال گذشته که خبری از خدمات آنلاین نبود، گرفتن خدمات دردسرهای زیادی داشت. در دسترس نبودن فنی‌کارها، نبود نیروی کار محلی متخصص، وجود نداشتن نرخ هزینه ثابت و نارضایتی از کیفیت در انتهای کار، تنها چند نمونه از محدودیت‌های دریافت خدمات از بازار آفلاین بود. اما حالا فرقی نمی‌کند چه موقعی از سال قصد نقاشی ساختمان یا بازسازی خانه‌تان را دارید. در بازار خدمات آنلاین از نقاشان ساختمانی گرفته تا شرکت‌های بازسازی و خدماتی در همه فصل‌های سال و همه نقاط کشور حضور و فعالیت دارند. فقط کافی است این بازار خدمات را بشناسید.

پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات نقاشی ساختمان در تهران کدامند؟

چند سالی می‌شود که بازارهای خدمات آنلاین رونق بیشتری گرفته‌اند. شاید شما هم تا حالا تجربه دریافت خدمات از پلتفرم‌های آنلاین را داشته باشید. در نگاه اول همه این شرکت‌ها یکسان فعالیت می‌کنند اما با کمی دقت در جزئیات متوجه می‌شوید سیاست‌های کاری هر شرکتی چطور نوشته و اجرا می‌شود. شرکت سنجاق، آچاره، سلام ساختمان و اسپارد از شناخته‌شده‌ترین بازارهای خدماتی در تهران محسوب می‌شوند. همچنین بسیاری از نقاشان ساختمانی خودشان وبسایت دارند و به طور مستقل در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

قیمت نقاشی ساختمان در بازار خدمات چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت نقاشی ساختمان به دو روش متراژی و کلی اعلام می‌شود. در روش متراژی دستمزد نقاشی برای متراژ بیشتر از 40 متر، به ازای هر متر از 30.000 تا 60.000 تومان اعلام می‌شود. عوامل متعددی مثل متراژ، نوع رنگ انتخابی، زیرسازی و تعداد لایه‌ها در هزینه رنگ‌کاری تاثیرگذارند. شما با ثبت سفارش در بازار سنجاق از چند متخصص محلی قیمت می‌گیرید. به این ترتیب می‌توانید با بررسی حدود قیمت بودجه حدودی را تخمین زده و برای شروع کار اقدام کنید. هزینه نقاشی ساختمان به طور کلی و روزمزد بعد از مشاهده و با در نظر گرفتن جزئیات اعلام می‌شود. مثلا هزینه نقاشی سرویس‌های بهداشتی یک واحد به ازای هر روز متوسط 1.500.000 تومان اعلام شده است.

چطور از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمان، بالاترین کیفیت کار را دریافت کنیم؟

از کدام شرکت خدمات آنلاین نقاشی ساختمان بگیریم؟

با توجه به نوع نیاز، قصد بازسازی، شهر و منطقه و گرایش به سیاست کاری هر شرکت می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. مثلا بعضی از شرکت‌ها تنها دامنه کوچکی از خدمات را در شهرهای محدودی ارائه می‌دهند یا برای دریافت سفارش در آن‌ها حق انتخاب ندارید. از طرفی بازارهای خدماتی مثل سنجاق با دامنه‌ای به وسعت ایران و با همکاری متخصصان، فعالیت می‌کنند. از مزیت‌های ثبت سفارش در سنجاق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دسترسی به نقاشان محلی
  2. دسترسی به لیست نقاشان ساختمانی و شرکت‌های نقاشی
  3. انتخاب آگاهانه
  4. دسترسی به بانک اطلاعاتی نقاشان و امتیازها و نمونه‌کارها
  5. سرعت در ثبت سفارش و تایید متخصصان

سنجاق چطور کار می‌کند؟

بیش از 500 سرویس در بازار خدمات سنجاق در بیشتر شهرهای کشور فعال هستند. متخصصان با ثبت اطلاعات هویتی، رزومه و نمونه‌کارها در سنجاق یک پروفایل شخصی می‌سازند. شما می‌توانید طی چند مرحله زیر در سنجاق ثبت سفارش کرده و نقاش ساختمانی استخدام کنید:

  1. در سفارشی متراژ واحد، تصویری از واحد، رنگ انتخابی و نوع زیرسازی را ثبت می‌کنید.
  2. سفارش شما به متخصصان تخصیص داده می‌شود. از میان متخصصان 3 تا 5 نقاش به شما قیمت حدودی کار را اعلام و شرایط همکاری را ثبت می‌کنند.
  3. شما می‌توانید با مشاهده نمونه‌کارها، نظرات، امتیازها و سوابق و قیمت پیشنهادی هر نقاش، بهترین گزینه را انتخاب و کار را به کاردانش بسپارید.

برای تضمین کیفیت کار بهتر است در شروع کار قراردادی بین خودتان و نقاش ببندید و در آن هزینه نهایی کار، رنگ انتخابی، زمان شروع و پایان کار و هر جزئیاتی که نیاز است، ثبت کنید. همچنین بعد از اجرای کار با دیدن سطح دیوار و سقف در ساعت‌های متفاوت شبانه روز از کیفیت اجرای کار مطمئن شده و برای نقاش نظر و امتیاز ثبت کنید. به این ترتیب کمک می‌کنید که نقاشان با کیفیت حداکثری خدمات ارائه داده و شهروندان با خیال راحت سفارش نقاشی ساختمان بدهند.

در آخر باید گفت که:

با دسترسی به سایت و یا اپلیکیشن سنجاق، همه کارشناسان و متخصصان در نزدیکی شما در دسترستان هستند و همه‌چیز با سرعت و کیفیت بیشتری جلو می‌رود. سنجاق فقط یک بازار آنلاین نیست؛ بلکه پلتفرمی برای توسعه بازار کسب‌وکار ایران عزیز است. با سنجاق آگاهانه انتخاب کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟